its me::

its me::
~ jiwa karat aniey ~
Nuruel Aniey' punyer blog..:)..kepada cik abg,cik akak,cik adik yang baca blog tue..jangan baca jer..rajin2 kan la tangan tue nak comment.ok!kliiik jer!Nuruel Aniey' punyer blog..:)..kepada cik abg,cik akak,cik adik yang baca blog tue..jangan baca jer..rajin2 kan la tangan tue nak comment.ok!kliiik jer!

:: welcome ::

Thursday 15 March 2012

pat aku bertahan ka??

ya allah..berat nar dugaan berik nya an aku ea..berat ilak..p sabar jk aku ..aku tox da hikmah disebalik semua twq..knk leh jadi ptwq....jgn la...aku bruk jk sblan knl an nya...jgn dirosak hubangan persahabatan meq duak kerna pkara kcik twq...aduh ea!ng aku xtox mok mlah pa ea..llah nar sa mok faham owang twq..dah la aku tox xska dipolah owang cam terdesak gilak twq...bencik da la..aku xska dipolh kdak twq...eee!lelah nar sa nyawa aku twq..lelah gilak.malas aku mok mcj an nya lok tk..m=buang kdt aku jk..xkas ya lak.kelaie..pa guna pia.gus gk xbh mcj..mnnyampah nar sa.!aku xksah la an kau!apa nk jadi..aku pun xtox..!!marah + benci = syaitan..yala jadi knk twq...hhoho~ ❤...dah la,aku mok caww lok..hehe..sebelum ya,xda aku mok ksah an hidup nya kek..!!yang aku tox,aku hidup an aman dgn cara hidup aku!aku peduli pa..huhu..
bubye!muahhhh!hahaha..~sot dh aku twq ea...
salam...~•❤•

No comments:

Post a Comment